Berlin, Oct 22, 2024
Update Nov 13, 2024: The issue has been fixed with Brave version 1.71.123 Chromium: 130.0.6723.116 (Official Build)
Update Nov 08, 2024: The issue has been fixed with Microsoft Edge version 130.0.2849.80 (Official Build)
Update Nov 06, 2024: The issue has been fixed with Chrome browser version 130.0.6723.117 (Official Build).
Since the latest version (130) of the Chrome / Edge / Brave browser, the browser may crash when uploading an attachment/file.
This can happen for example when you are trying to
The bug is not specific to the i-net software product used. It is known to Google and should be fixed soon (https://issues.chromium.org/issues/356183778).
As a workaround until it is fixed, we recommend using Firefox or rolling back to a browser version that uses Chromium version 129.
Berlin, Oct 09, 2024
i-net software proudly announces the release 24.10 of i-net Clear Reports.
This version brings support for boxed bar charts, parsing of *.csv
files using the Weblog driver and the ability to open *.html.zip
files directly from the Drive in a browser tab. The Drive now supports external storage, such as Dropbox and Google Drive to be connected.
This release also contains other bug fixes and some new features.
If you have any questions, please contact clearreports@inetsoftware.de.
Berlin, Oct 09, 2024
i-net software proudly announces the release 24.10 of i-net PDFC. This release mainly contains other bug fixes and some new features.
If you have any questions, please contact pdfc@inetsoftware.de.
Berlin, Oct 09, 2024
i-net software proudly announces the release 24.10 of i-net CoWork. This release contains bug fixes and some new features like:
If you have any questions, please contact cowork@inetsoftware.de.
Berlin, Okt 09, 2024
Wir freuen uns, das Release der neuen i-net HelpDesk Version 24.10 ankündigen zu können.
In Version 24.10 des i-net HelpDesk bieten wir unseren Kunden eine neue Art, um Tickets zu erstellen: Formulare. Sie können beliebig neue Formulare erstellen, basierend auf Ticketfeldern und auf benutzerdefinierten Feldern, die ad-hoc erzeugt werden. Formulare geben Sie im Anschluss zum Ausfüllen durch Supporter oder Kunden entsprechend für diese Benutzerkreise frei, indem Sie verschiedene Formulare in entsprechenden Ordnern organisieren. Wird ein Formular durch einen Kunden oder Supporter ausgefüllt und abgesendet, so wird ein Ticket dafür erstellt.
Formulare können anhand von Bedingungen äußerst flexibel gestaltet werden und ermöglichen hiermit das dynamische Ausfüllen. Im Design der Formulare bestimmen Sie, welche Felder im Ticket gesetzt oder im Anfragetext übernommen werden sollen.
In der Dokumentation erhalten Sie Einblick zu allen neuen Funktionen bzw. Verbesserungen und Bugfixes.
Issue with chromium browser v130 (Chrome, MS Edge, Brave) | Oct 22, 2024 |
i-net Cowork - New Release 24.10 | Oct 09, 2024 |
i-net PDFC - New Release 24.10 | Oct 09, 2024 |
i-net Clear Reports - New Release 24.10 | Oct 09, 2024 |
i-net HelpDesk - Neue Version 24.10 | Oct 08, 2024 |
i-net Cowork - New Release 24.4 | Apr 26, 2024 |
i-net Clear Reports - New Release 24.4 | Apr 26, 2024 |
i-net PDFC - New Release 24.4 | Apr 26, 2024 |
i-net HelpDesk - Neue Version 24.4 | Apr 26, 2024 |
i-net HelpDesk - Neue Version 23.10 | Oct 16, 2023 |
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